Кошик 0
Список порівняння 0 Список бажань 0
Особистий кабінет
Меню
Наша адреса: м. Черкаси, вул. Симоненка 5, оф. 23
м. Черкаси, вул. Симоненка 5, оф. 23
Пн - Пт: 09:00 - 18:00
Субота: 09:00 - 18:00 (онлайн-режим)
Неділя: вихідний
(067) 881-75-75 (093) 881-75-75 (066) 801-75-75 Замовити дзвінок

Доставка та оплата

Замовлення

Шановні покупці! Ви маєте можливість вибирати та замовляти товари на нашому сайті цілодобово, сім днів на тиждень. Обробка замовлень проводиться менеджерами магазину по буднях з 09:00 до 18:00. Після прийняття Вашого замовлення обов'язково зв'яжеться наш менеджер.

Доставка

Доставка товару в межах м. Черкаси до під'їзду Вашого будинку здійснюється платно - 200 грн. Доставка за межі міста – 10 грн./км до місця призначення. Доставка здійснюється у будні дні з 10:00 до 19:00 заздалегідь погоджено з менеджером.

Доставка по Україні
Здійснюється кур'єрською службою (Нова Пошта, Ін Тайм, Meest Express) та оплачується покупцем за передоплатою 10-20% від вартості товару.

УВАГА! Вартість підйому великої побутової техніки на поверх/у квартиру за відсутності ліфта - 100 грн./поверх.
За наявності вантажного ліфта доставка великогабаритних товарів здійснюється за тарифом 50-150 грн. залежно від ваги товару.

Отримання товару

Співробітники доставки занесуть товар у квартиру/будинок і поставлять на те місце, куди ви вкажете, якщо ніщо не перешкоджатиме цьому.
При отриманні товару, у присутності співробітника служби доставки, обов'язково переконайтеся, що немає видимих дефектів і товар укомплектований згідно з переліком, вказаним у посібнику з експлуатації.
Перш ніж розписатися в «листі доставки» про отримання товару, співробітник, який здійснює доставку, зобов'язаний видати товарний (касовий) чек (за винятком оплати безготівкового розрахунку), заповнений гарантійний талон зі штампами, посібник з експлуатації.
За наявності претензій до зовнішнього вигляду та комплектності товару ви можете відмовитись від товару. Увімкнення та перевірка працездатності техніки вами повинні проводитися лише після уважного вивчення інструкції з експлуатації. Техніка, яка не потребує спеціальної установки, перед включенням повинна бути витримана за кімнатної температури не менше двох годин.

Оплата

Готівкою - в магазині при самовивезенні (м. Черкаси, вул. Симоненка, 5, оф. 23)
Оплата в офісі, після чого Ви зможете самостійно забрати товар із нашого магазину. Обов'язково заздалегідь повідомите про своє бажання менеджеру. Ваше замовлення чекатиме на Вас у магазині у призначений час.

Готівкою – нашому кур'єру при отриманні товару
Кур'єр прийме від вас оплату, передасть вам товар, товарний чек, гарантійний талон).

За безготівковим розрахунком через банк
Оплата згідно з рахунком-фактурою. Після отримання грошей ми доставимо товар у призначений термін або Ви зможете забрати його самостійно у зручному місці.
Оплата провадиться за фактом доставки товару. При замовленні ексклюзивного* (товар вартість якого понад 20 тис.грн.) товару потрібна передплата в розмірі від 5% до 50% вартості товару.

Кредит
Ви можете оформити кредит у одному з наших банків-партнерів Приватбанк.

Термінал
Оплата будь-якою банківською карткою.

Обмін та повернення товару

Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.

Будь ласка, зверніть увагу! Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо. Також має бути збережена повна комплектність товару, цілісність та всі компоненти упаковки, ярлики та заводське маркування.

Якщо товар не працює - обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені. Для повернення грошей або заміни приладу споживач повинен мати при собі паспорт. Повернення грошей можливе у день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів.

Чому необхідно уточнювати наявність та ціну товару?

Спробуємо пояснити. Ми працюємо з багатьма постачальниками побутової техніки, а асортимент та ціни постійно змінюються, навіть протягом одного робочого дня. Щоб оновити та надати на сайті 100% актуальні ціни, необхідно щохвилини обробляти десятки прайсів з тисячами найменувань, що неможливо. Вартість найпопулярніших товарів на сайті зазвичай представлена. Багато хто з цих товарів практично завжди є у наших постачальників, а найчастіше й у нас, у Черкасах (деякі популярні позиції закуповуємо заздалегідь), і ціни на них змінюються не так часто. Але більшість товарів ціна формується на момент запиту.

Шановні покупці!
Якщо Ви не знайшли у нас на сайті якийсь із товарів, який Вас зацікавив, це не означає, що його немає, рекомендуємо зв'язатися з одним з наших менеджерів! Також, у зв'язку з тим, що на сайті є дуже багато товарів і вони швидко додаються, підтримувати актуальність всіх цін, фізично неможливо, велике прохання уточнювати ціну по телефону!

Модули для Опенкарт 2.x - 3.x